niedziela, 25 stycznia 2015

Styczeń w słowach: Dla siebie

Zapadła decyzja! Za rok jadę do Zakopanego na skoki narciarskie! :) Zawsze chciałam, ale zawsze coś stało na przeszkodzie. I tak wyszło, że odkładałam to z roku na rok. Ale już postanowione - nie ma na co czekać - marzenia trzeba spełniać! Kiedy jak nie teraz :).

Wiem, że jest jeszcze mnóstwo czasu, w końcu dopiero tydzień temu było Zakopane 2015, ale niektóre przygotowania warto zacząć już teraz, co by później znowu coś nie pokrzyżowało mi planów. Na przykład kasa. Puszka-skarbonka już stoi na komodzie :D. Latem będę kombinować noclegi, a pod koniec września bilety. To będzie na pewno niesamowite przeżycie!

A na razie kibicuje przed laptopem.. :)

5 komentarzy:

  1. Mnie jakoś te całe skoki nie jarają :P Boje się tylko o tych wszystkich skoczków i to całe moje emocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :)... ja uwielbiam! i już nie mogę się doczekać tego wyjazdu :)

      Usuń
  2. Skoki tylko w dzieciństwie z babcią jak latał Małysz - to była radość!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie oglądać a na żywo musi być cudownie :)

    OdpowiedzUsuń