niedziela, 14 czerwca 2015

Ryż basmati z tuńczykiem, jajkiem i kukurydzą

W ostatnim czasie zdecydowanie za rzadko w moim jadłospisie pojawiają się ryby. A mimo tego, w domu prawie zawsze mam puszkę tuńczyka, która czeka na jakieś pyszne wykorzystanie. Jednak od jakiegoś czasu, poza sałatką, cierpiałam na kompletny brak pomysłu na danie z jego wykorzystaniem. Zazwyczaj w takich sytuacjach pomaga internet ;). I tak powstało danie - może nie najpiękniejsze ;) - ale banalnie proste do przygotowania i bardzo dobre.



0,5 puszki tuńczyka w sosie własnym
0,5 torebki ryżu basmati
3 łyżki kukurydzy z puszki
1 jajko
1 łyżeczka oliwy z oliwek
sól, pieprz

Tuńczyka i kukurydzę podsmażamy na oliwie, następnie dodajemy ugotowany ryż. Wbijamy jajko i mieszamy aż do ścięcia. Doprawiamy do smaku.




Trochę przypomina papkę, ale smakuje :)

12 komentarzy:

  1. ciekawe połączenia smaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio też mało ryb, ale przez to, ze kiedyś się przejadłam.. Ten tuńczyk z ryżem wygląda świetnie! Może wypróbuję, bo zwykle jadłam go z makaronem w jakieś sałatce, z ryżem jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przypomina papkę, ale jest dobry. Tzn. mi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, jestem wegetarianką :) Ale gdyby tak zastąpić tuńczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tuńczykiem każda sałatka jest pyszna, A Twoja wygląda właśnie apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio chyba za często to jem ;).
    Czy możesz podać adres bloga/strony gdzie można Ciebie znaleźć? Nie widzę go na profilu disqus.

    OdpowiedzUsuń
  7. www.healthylifestylepassion.blogspot.co.uk. Byłaś juz kiedyś u mnie i zostawiłaś komentarz, właśnie w ten sposób Ciebie znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo a ja mam dziś tuńczyka w swoim menu :D już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie to wygląda :) Zaraz skoczę sobie po tuńczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I chętnie zajrzę tam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marek Kowalski10 lipca 2015 11:06

    Wygląda super! W sam raz dla kogoś kto nie ma czasu na długotrwałe przygotowywanie posiłków! :D Zapraszam na mojego nowego bloga z ciekawymi wskazówkami dla osób, które myślą o własnym biznesie! ;) http://otworzfirme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń