niedziela, 19 stycznia 2014

Grejpfrutowo

Owoce uwielbiam, chociaż grejpfruty niekoniecznie i dlatego dość rzadko je kupuję. Ale to się może wkrótce zmienić dzięki mojej koleżance, u której spróbowałam ostatnio grejpfruta zielonego. Niedługo po tym postanowiłam go kupić i poza po prostu zjedzeniem spróbowałam zrobić napój herbaciano-grejpfrutowy.




1/2 zielonego grejpfruta
2/3 szklanki zielonej herbaty 
(ja wykorzystałam liściastą z pigwą)








Herbaty nie słodzę, dlatego smak napoju, mimo dodatku owocu, nie był słodki. Także wszystko zależy od tego kto co lubi. Według mnie nie wyszedł zły, chociaż na kolana też mnie nie powalił. Jednak grejpfruta będę jeść raczej tradycyjnie, no i pewnie w sałatkach owocowych. A jeśli wymyślę jeszcze jakieś grejpfrutowe kombinacje to pewnie się tu pojawią ;).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz