wtorek, 7 stycznia 2014

Adidasy Reebok Reesculpt Trainer + Torba treningowa Nike C72

Kolejne 2 punkty z mojej listy must have soon zrealizowane! :)

Buty treningowe
Zdecydowałam się na adidasy Reebok Reesculpt Trainer 3.0 . Pierwszy test miały dziś na zumbie i pierwsze wrażenie jest pozytywne. Mam nadzieję, że tak zostanie przy dalszym użytkowaniu. Od razu widać różnicę w ich przyczepności, chociaż w porównaniu z moimi poprzednimi adidasami trudno, żeby było inaczej ;). Liczę na to, że nie wyślizgają się za szybko. Na oku mam jeszcze jedne buty - Nike, w świetnej cenie (wyprzedaże ;), ale na razie muszę poczekać z zakupem i liczyć na to, że nie będzie za późno jak już w końcu się po nie wybiorę ;P.



Torba treningowa
Model ATHDPT C72 M. Z tym zakupem chciałam poczekać do lutego, ale przy okazji zakupu męskich koszulek wpadła mi w oko właśnie ta i już żadna inna nie była w stanie mnie tak zainteresować ;). No i stało się - jest moja :P.


Na zdjęciu wygląda na różową, w rzeczywistości kolor bardziej przypomina łososiowy, czy koralowy. 
Wewnątrz jest jedna mała kieszonka na zamek (taka jak w normalnych, codziennych damskich torebkach), no i główna komora. Ale więcej mi nie potrzeba. Jedyne czego mi brakuje to jakiejś małej zewnętrznej kieszonki np. na karnet, ale nie jest to jakieś ogromne uniedogodnienie. I jest dokładnie takiej wielkości jakiej potrzebowałam (wymiary: 27cm x 44cm x 18cm).
Torbę też zabrałam dzisiaj na zumbę i nawet mimo braku dodatkowych kieszonek czy przegródek dalej uważam, że to był dobry zakup.


Zabawne jest to, że ja nigdy jakoś specjalnie za różem nie przepadałam, a tu proszę... torba wpadająca w ten kolor, spodnie zumbowe - różowe i nawet buty mają różowy akcent... Sama siebie zadziwiam ;). I przy okazji ogłaszam alarm w tej kwestii :P.

1 komentarz: