środa, 16 października 2013

Wakacyjnie :) - czyli coś do poprawy podczas następnego urlopu..

Chciałabym dziś jeszcze na chwilę wrócić do mojego urlopu, który de facto zakończył się już 1,5 miesiąca temu, ale był swego rodzaju wyzwaniem jeśli chodzi o utrzymanie formy, wagi i wymiarów. Zwłaszcza, że trwał aż 2 miesiące.

Wracając do jednego z kolejnych początków ;), regularne ćwiczenia na siłowni i zumbę zaczęłam w marcu. W sumie 5-6 razy w tygodniu coś ze sobą robiłam. A potem przyszło lato, i właśnie długi urlop. Nie chciałam zaprzepaścić postępów jakie udało mi się poczynić przez 4 miesiące, więc zaczęłam się trochę przygotowywać do wyjazdu pod kątem sportowym, ale w dużej mierze w plenerze. Jak się potem okazało jak zwykle urlop rządził się swoimi prawami i nie wszystko mi wyszło.

Zadanie miałam o tyle utrudnione, że z moją mobilizacją do ćwiczeń we własnym zakresie jest krótko mówiąc różnie. I tak jak mogłam się tego spodziewać - plan, który sobie założyłam na czas mojej nieobecności zrealizowałam mniej więcej w połowie. Nie jestem z tego zadowolona, ale na szczęście nie zrujnowałam tego co osiągnęłam przez kilka miesięcy. Chociaż na początku trochę wskazywało na to, że właśnie tak się może stać. 

Żeby jednak mieć jakąś kontrolę nad tym wszystkim, przed wyjazdem ściągnełam na smartfona aplikację endomondo i kupiłam saszetkę do biegania. Motywacja, którą był widok liczby spalonych kalorii i wygoda w postaci saszetki miały pomóc rozwiązać temat ćwiczeń tak, abym miała trochę mniej możliwości wykręcenia się przed samą sobą ;P.

Ostatecznie moja letnia aktywność skończyła się na tym, że zumbowałam, robiłam brzuszki, przysiady ze sztangą i przysiady na jednej nodze, chodziłam na spacery i wspięłam się na góry ;), przy okazji wyjazdu w Tatry. Z tego ostatniego byłam niesamowicie dumna :D.

Teraz z perspektywy czasu widzę, że mogłam ten czas zorganizować inaczej. I ten post ma mi właśnie o tym przypomnieć przy okazji następnego urlopu. W końcu człowiek uczy się na błędach. A ja zwłaszcza ;P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz