niedziela, 13 października 2013

Plan działania!

Generalnie powinnam zrobić plan rzeczy, które zamierzam zmienić/wprowadzić w najbliższym czasie do mojego życia.  Bez tego wszystko co będę robić będzie poza moją wszelką kontrolą, a to jest równoznaczne z tym, że ciężko będzie mi sprostać zadaniu jakie mam do wykonania w kwestii wysportowaniej figury i ogólnie zdrowszego trybu życia.

Postanawiam więc, że...
  1. Każdy dzień rozpoczynam bardzo ciepłą wodą z cytryną.
  2. Codziennie jem śniadanie - bezwzględnie!
  3. Staram się jeść mniej więcej w regularnych odstępach.
  4. Urozmaicam swoje posiłki.
  5. Ograniczam niezdrowe przekąski.
  6. Piję dużo płynów (2, a nawet 3 litry dziennie).
  7. Najpóźniej 5 listopada wracam na siłownię (co najmniej 2 razy w tygodniu).
  8. Kontynuuję zumbę 3-4 razy w tygodniu.
  9. Każdy dzień kończę kolacją ok 2-3 godzin przed ewakuacją do łóżka.
Powyższe postanowienia obowiązują mnie od jutra. Nie ma na co czekać! :) Oczywiście z wyjątkiem punktu 7.

Myślę, że taki plan ogólny może na razie pozostać. Z biegiem czasu na pewno będą powstawać plany szczegółowe do niektórych jego punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz