niedziela, 6 października 2013

Kilka słów na początek

Założyłam tego bloga głównie po to, aby zapisywać wszystko co pozytywnie wpływa na moje samopoczucie jako kobiety. Będą się tu więc pojawiać posty związane z urodą, sportem, odchudzaniem, zdrowiem.. a z czasem pewnie zahaczę też o inne interesujące tematy.

W ten sposób zamierzam też utrzymać moją motywację w dążeniu do 'idealnej mnie' ;). Chcę się czuć rewelacyjnie we własnym (wysportowanym) ciele, a wymagania względem niego mam spore ;)!

Przy okazji chcę zaznaczyć, że wszelkie moje działania nie mają nic wspólnego z nierozsądnym odchudzaniem za wszelką cenę i bez żadnych granic. Moje cele zamierzam osiągnąć dzięki odpowiedniej diecie i aktywności fizycznej. Żadnych hardkorowych rozwiązań!

No, to do dzieła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz