niedziela, 14 lutego 2016

Wybór idealnego lunch boxa

Postanowiłam wyposażyć się w wygodny i funkcjonalny lunch box. Już mnie wkurza noszenie kilku pojemników, z których robi się bałagan, a ja dojeżdżając do pracy zastanawiam się, czy moje jedzenie zdążyło się już z nich wydostać pod wpływem samochodowych wstrząsów.

Temat niby bardzo prosty, ale ciężko znaleźć zadowalający produkt, kiedy tak naprawdę nie wie się czego szuka. A ja nie wiem, bo doświadczenia w posiadaniu lunch boxów nie mam, więc nie potrafię określić co tak naprawdę będzie przydatne i wygodne, a co jest po prostu niepotrzebnym bajerem. Dlatego każda rada będzie dla mnie bardzo cenna.

Jak się tak zastanawiam nad tym, czego oczekuję od takiego lunch boxa, to nie wydaje mi się, żeby moje wymagania były jakoś wygórowane. Chociaż po przeszukaniu allegro zaczęłam mieć wątpliwości. Przede wszystkim pojemnik musi nadawać się do podgrzewania w mikrofalówce. Dobrze też, żeby miał co najmniej 3 komory, najlepiej z możliwością wyjęcia tych mniejszych. Kombinowałam, że dzięki temu można by było zmieniać ilość przegródek w zależności od potrzeby. Takiego jednak nie znalazłam. Wybrałam więc kilka innych interesujących propozycji (wszystkie z firmy Sistema):

1. Kolorowa lunch kostka max z pojemnikiem na jogurt - 27,99 zł
Na ten moment wydaje mi się najbardziej ciekawą opcją. Posiada 4 komory, a dodatkowym atutem jest zakręcany pojemnik, który będzie się idealnie nadawał do mojej owsianki. Pojemność 2 litry plus 150 ml ten dodatkowy pojemniczek. Kostkę można podgrzewać w mikrofalówce, zamrażać i myć w zmywarce.


Jedynym minusem wydaje się być to, że górna i zarazem największa komora jest mocowana do góry nogami i - w przeciwieństwie do tego co na początku myślałam - nieodpinana. To zdecydowanie może utrudnić sprawę. Chyba, że jest naprawdę szczelna, a na ten temat nie mogę znaleźć informacji.

2. Kuferek na lunch - 28,99 zł
Również 4-komorowy, natomiast każda komora posiada tutaj oddzielną pokrywkę, a zamiast zakręcanego pojemnika dołączona jest butelka na napój. Pojemność 1,5 litra plus 250 ml butelka. Podobnie jak kostka, kuferek również nadaje się do podgrzewania w mikrofalówce, zamrażania i mycia w zmywarce.


Z tego co udało mi się zorientować to nie da się odpiąć największej części kuferka. W takiej sytuacji odpada pakowanie do niej jedzenia do podgrzania,

3. Potrójny split z pojemnikiem na jogurt - 31,50 zł
Jak sama nazwa wskazuje ten lunch box posiada 3 komory o łącznej pojemności 2 litrów. Podobnie jak w przypadku lunch kostki, atutem jest dodatkowy zakręcany pojemnik, również o pojemności 150 ml. Jak wszystkie brane pod uwagę pojemniki, także i ten można podgrzewać w mikrofalówce, zamrażać i myć w zmywarce.


Niestety też nie posiada odpinanego pojemnika na danie obiadowe, tak więc żeby je podgrzać musiałabym je przekładać lub mieć przygotowane w osobnym pudełku.

4. Snack attack duo - 18,90 zł
Ostatnia opcja to pojemnik, który również posiada 3 komory, a każda z nich ma osobną pokrywkę. Jednak sytuacja podobna jak przy potrójnym splicie - brak możliwości odczepienia głównego pojemnika. Pojemność wynosi 975 ml, więc jest najmniejszy ze wszystkich tutaj przedstawionych. Oczywiście można go używać w mikrofalówce, zamrażarce oraz myć w zmywarce.


Biorąc pod uwagę cenę, ilość przegródek, pojemność i dodatek w postaci osobnego, zakręcanego pojemnika, najbardziej przemawia do mnie kolorowa kostka. Jednak trochę martwi mnie to odwrócone montowanie największej komory, A zatem tak jak wspominałam - każda rada, uwaga, sugestia będzie dla mnie bardzo cenna. Dlatego jeśli macie doświadczenia z takimi lub podobnymi lunch boxami to będę wdzięczna za pomoc :).

1 komentarz:

  1. Mens Titanium Wedding Rings | TITANIAN ART - The
    Mens Titanium Wedding Rings titanium white rocket league | TITANIAN ART | | ART, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | titanium hammers | | | | | | | | | | | | | properties of titanium | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | titanium 170 welder | titanium edc | | | | | | | | | | | | | | |

    OdpowiedzUsuń