niedziela, 11 października 2015

Teraz będzie już tylko lepiej... :)

Tak wiele się ostatnio dzieje w moim życiu, że czasem brakuje mi czasu nawet na jedzenie. Opanowanie tego całego zamieszania i zorganizowanie się tak jakbym chciała ciągle się przedłuża. Ale cały czas jestem bliżej celu :). Wszystko co ma wpływ na mój nieogar już się dzieje i teraz pozostaje mi tylko się do tego przyzwyczaić. A to powinna być kwestia kilkunastu dni.

Poza tym robi się coraz ciekawiej w moim życiu. Poza zumbą coraz częściej pojawia się salsa i jeszcze zaczynam odkrywać uroki bachaty. Poznaję nowych ludzi, którzy mają podobne zainteresowania do moich, z którymi rewelacyjnie spędza się czas i którzy wnoszą niesamowitą ilość mega pozytywnej i szalonej energii do mojej codzienności, Powiedziałabym, że przeżywam swoją drugą młodość, gdyby nie to, że pierwsza się jeszcze nie skończyła :P.

Pewne sprawy w moim życiu zakończyły się definitywnie i czuję się teraz naprawdę wolna. Wolna od przeszłości, która mnie w pewien sposób ograniczała, Teraz w jakimś stopniu spełniam część swoich marzeń i bardzo liczę na to, że nie będzie to tylko chwilowa sytuacja :).

Prince Royce - Stand by me (bachata)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz