niedziela, 20 października 2013

Moje urozmaicanie jadłospisu - lista produktów spożywczych

Tak jak postanowiłam, tak zrobiłam. Lista gotowa. Na ten moment uważam, że jesli przygotowując swoje posiłki będę pamiętać o tych produktach to już będzie dobrze.
  1. Owoce (banany, jabłka, ananas, mandarynki, kiwi, winogrona, awokado)
  2. Warzywa (pomidory, ogórki - świeże i kiszone, papryka, bób, fasolka szparagowa, marchew, szczypiorek, ziemniaki, kalafior, sałata, rzodkiewki)
  3. Orzechy (laskowe, migdały)
  4. Pestki (słonecznika, dynii)
  5. Produkty zbożowe (płatki kukurydziane, musli)
  6. Nabiał (mleko, ser biały)
  7. Ryby
Część z tych produktów jem, ale o wiele za rzadko. To, co jem regularnie pominęłam, więc lista jest krótsza. W część z wyżej wymienionych produktów już się zaopatrzyłam (zdjęcie), a do musli już zdążyłam się dobrać :P. Swoją drogą, nigy go nie lubiłam i dopiero kilka dni temu przekonałam się, że może być dobre. Ale wybieram te typu 'crunchy' i traktuję je jako przekąskę, bez dodatku mleka, czy jogurtu. Wciągają podobnie jak chipsy ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz