sobota, 28 stycznia 2017

Kapuściany detoks

Tego mi było trzeba. Po ostatnich tygodniach znów nieopanowanej diety zapragnęłam zjeść coś naprawdę zdrowego. Zawsze w takich sytuacjach pomaga mi zupa mojej mamy. Nic wielkiego, minimum składników, maksimum zdrowego smaku :).

ziemniaki
biała kapusta
marchew
pietruszka
seler
zielony groszek w puszce
zioła prowansalskie

Ziemniaki kroimy na małe kawałki i wstawiamy do gotowania. Dodajemy drobno pokrojoną kapustę. Marchew, pietruszkę i seler trzemy na tarce. Gdy ziemniaki i kapusta będą miękkie dodajemy starte warzywa oraz odsączony groszek. Dodajemy zioła prowansalskie i jeszcze przez chwilę gotujemy aż wszystkie warzywa będą miękkie.

Niestety nie udaje mi się póki co uniknąć dodawania kostek rosołowych lub wegety. Wszystkie sprawdzone sposoby na ich zdrowy zamiennik będą mile widziane w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz