wtorek, 9 grudnia 2014

Placki pieczarkowe

Pieczarki uwielbiam chyba w każdej postaci, w ogóle grzyby! Dlatego znajdując ten przepis w internecie nie mogłam go nie wypróbować. 







0,5 szklanki mąki
150 ml jogurtu naturalnego
1 jajko
5-7 pieczarek
cebula
sól, pieprz







Jajko mieszamy z jogurtem, dodajemy mąkę i przyprawiamy. Następnie powstałe ciasto dokładnie mieszamy. Cebulę i pieczarki kroimy i podsmażamy na patelni. Następnie studzimy i miksujemy na gładką masę. Dodajemy do ciasta i mieszamy aż składniki się połączą. Smażymy na średnim ogniu (1 łyżka = 1 placek).

Ja tym razem pieczarek nie miksowałam i dodałam je w małych kawałkach, co widać na zdjęciu. Dlatego smak moich placków nie był równo wymieszany.

3 komentarze:

  1. Ja zamiast mąki spróbuję dodać płatki owsiane, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie.. też uwielbiam grzyby, teraz niecierpliwie czekam na świąteczne pierogi z grzybami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Następnym razem też spróbuję :)
      Oj a świąteczne uszka i pierogi.... też uwielbiam i czekam :)

      Usuń
  2. Niedawno wpadłam na pomysł placków z kaszy jaglanej, których zdjęcia wrzuciłam oczywiście na bloga. Lecz placków z pieczarek bym nie wymyśliła! Bara za kreatywność :D

    OdpowiedzUsuń