środa, 1 października 2014

Scrambled Eggsadilla

W poszukiwaniu nowych pomysłów na wykorzystanie placków tortilli, trafiłam na amerykański artykuł z pomysłami na zdrowe śniadania. Zainteresowało mnie połączenie z jajkiem, bo już wcześniej myślałam nad przygotowaniem farszu na bazie jajka, ale muszę przyznać, że z niewiadomych powodów obawiałam się tego połączenia. Teraz już wiem, że niepotrzebnie. W efekcie będzie to chyba kolejna pozycja na liście moich ulubionych śniadań :).






1 mały wrap (40g)
1 jajko
1 plasterek polędwicy sopockiej
2 plasterki żółtego sera
2 krążki (posiekane) czerwonej cebuli
sól, pieprz





W przygotowaniu nie ma żadnej filozofii. Jajko mieszamy z polędwicą sopocką, cebulą i przyprawami, a następnie smażymy jajecznicę. Wrap podgrzewamy z obu stron na patelni, na jednej połowie układamy plasterek żóltego sera i wykładamy jajeczny farsz. Następnie układamy drugi plasterek sera i przykrywamy wolną połową wrapa. Jeszcze chwilę podgrzewamy na patelni z obu stron i gotowe. Proste i bardzo smaczne :)

Wartości odżywcze:

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie jestem do końca pewna, czy tak wygląda, ale na szczęście tak smakuje ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam tortille, ale żeby znaleźć w sklepie z dobrymi makro to graniczy z cudem czasem.. A domowe zawsze mi się rozpadają :/ Połączenie smaków bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń